official profile affiliates refresh follow
"Kita kawan" by Aisyah Mazalan


TAMAT


Klik banner untuk join

Syarat yg sngat senang

10 facts about me :
1. Saya mempunyai sebuah keluarga yg bahagia iaitu mempunyai seorang ayh,ibu,adik lelaki dan adik perempuan .
2. Saya masih bersekolah dan SPM 2015 . Unofficially 17 :) Official 17 when 24 July
3. Saya mempunyai hobi yg luar biasa iaitu suka makan coklat *bukan luar biasa pun*
4. Saya suka tgk movie hantu dan hindustan ^^ sangat2 suka
5. Mempunyai sahabat baik iaitu seorang lelaki *nama dirahsiakan*
6. Sangat addicted terhadap barang berwarna orange n pink
7. Peminat tegar Beto Kusyairy, Akim dan Aamir Khan
8. Minat kartun Hello Kitty dan Kick Buttowski
9. Saya juga sangat2 addicted kepada Chris Collins :D
10. Saya seorang yg pediam luaran tp kegilaan dalaman.. sesiapa yg x kenal sy akan cakap sy sombong dan pediam, tetapi sy seorang yg freindly dan gila2 tambah2 lg dengan sahabat baik sy.



FUTURE
PAST